jak powstają

drewniane błotniki rowerowe?

_

Drewniane błotniki rowerowe powstają na kopycie o średnicy koła rowerowego, klejone z dwóch lub trzech warstw drewna. Na życzenie klienta mogą być wyposażone w cienki aluminiowy profil, który usztywni i wzmocni produkt. Po etapie klejenia zaczyna się obróbka mechaniczna, frezowanie i skrawanie do odpowiednich wymiarów.

Tworzymy błotniki w dwóch wariantach :

wąski profil mocowania bez użycia drutów

szeroki profil mocowania z drutami

stylowe rowery wytwarzane ręcznie w Polsce

FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA O BŁOTNIKI ROWEROWE

_

Jaka jest wytrzymałość błotników rowerowych Goldie & Oldie?

Wszystkie nasze drewniane błotniki rowerowe zostały wykonane z litego drewna co gwarantuje ich wysoką wytrzymałość. Do ich klejenie użyliśmy sprawdzonych i mocnych klejów oraz lakierów, które zapewniają długotrwałe użytkowanie.

Do jakich rowerów można zamocować drewniane błotniki rowerowe Goldie & Oldie?

Nasze błotniki rowerowe są kompatybilne z rowerami wyposażonymi w koła 28 calowe. Pasują zarówno do ram klasycznych rowerów miejskich jak i rowerów typu ostre koło. W ofercie mamy modele wyposażone w komplet uchwytów i śrubek niezbędnych do ich montażu jaki i wersje do samodzielnego montażu. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy może mieć nasze błotniki.

Czy udzielacie Państwo gwarancji na swoje produkty?

Goldie & Oldie gwarantuje wysoką jakość swoich produktów oraz bierze odpowiedzialność za ewentualne wady produkcyjne. Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie nasze błotniki rowerowe. Gwarancja nie obejmuje jednak uszkodzeń wynikających z nie =fachowego montażu czy też niewłaściwej eksploatacji błotników rowerowych.

Czy błotniki rowerowe należy poddawać konserwacji?

Zalecamy przecieranie błotników wilgotną bawełnianą szmatką. Zastosowane lakiery gwarantują długoletnią trwałość błotników rowerowych. Błotniki są właściwie bezobsługowe, należy zadbać jedynie o ich czystość.

Czy błotniki są odporne na działanie wody?

Błotniki rowerowe od Goldie & Oldie zostały zabezpieczone olejami i specjalistycznymi lakierami, które chronią je przed wodą i wilgocią w ekstremalnych warunkach pogodowych.